Thursday, August 11, 2016

ЗЕМЈО МИЛА

Автор: Гордана Димовска
Ој земјо далечна и мила
Велат дека многу убава си била
Велат дека во тебе секоја птица гнездо би свила
Татко ми вели таму се родил
Од роден крај нема помил.
За роден крај секогаш желба го фаќа
Кога ќе појде таму не сака назад да се враќа
Секој ден пораки праќа
До другари, сестри и браќа.


Мајка ми ме учи да зборувам на Македонски
Да пишувам печатни и ракописни букви
Вели дека тоа мора да се знае
Тоа е големо богатство и ќе ми се најде.
Баба и дедо ми кажуваат приказни стари
Ех колку ли работи само морам да учам!
За таа земја далечна и мила.

The poem My dear land - author: Gordana Dimovska it is part of the new book "Traveler through the Мacedonian starry sky". Image created by Peco Lukanoski

Oh dear and distant land
They say you are very beautiful
They say that every bird would make a nest 
My father said he was born there
and there is no dearer place then homeland
"Once you go there do not want to return back"
Every day he sends messages
To friends, sisters and brothers.


My mother taught me to speak Macedonian
to write printed and handwritten letters
He says we have to know how to
It is a great treasure and good use for you.
Grandmother and grandfather tell  me old stories 
Oh how much more i have to learn for!
Тhat distant and dear country.

Macedonian timeline

No comments:

Post a Comment

ЗАБЕГАНИОТ ДЕДО НОЕ

Расказ од Нове Младеновски Расказот ја доби третата награда на литературниот конкурс организиран од МЛД "Ванчо Николески" 2023...